Sommarkryssetavslutningen :)

Alltså bäääst <3
Elina kom till mig vid kvart över nio :P då åkte vi med hennes mormor och morfar till Gröna Lund och där väntade Micke, Mikkiz och Denise. :)
Vi väntade väll kanske en timme på insläpp, sen sprang Elina, Jossan, Mia och Mikkiz ocp passade typ 4 bänkar till oss :) haha martin kallade mig o denise för söndagsåkare.. :( xD

Efter ett tag kom Monika, Sarah, Sofie och den tjejen vars namn jag inte kommer ihåg... sorry :( <3 men dom va asroliga :) <3 sen kom Barret och Alicia, skittrevligt :D

 

Vid halv tre-tre kom Ola, faaaaan va jag hade saknat honom!! och när jag visade min skylt med massa bilder av honom sken han upp som en sol :) <3
Är han söt eller är han söt? Svar: MEEEEEEGA SÖÖÖÖÖÖÖT <333

Han sjöng sky´s the limit, fett bra drag!! 

På kvällen vart det bara mer drag:) <3 Älskar den människan och hans musik!! <33

Efter showen så drog vi fram till scenen fort som attan :) Ola kom såklart fram o kramade oss :D han hade nåt på halsen och sarah ba; va har du gjort på halsen? Ola ba; va? jag ba; sugmärke... :o ola ba; :o

HAHAHAHA den killen asså..xD <33

Tack alla som var där <33 ni är grymma!! <333

Peace Out =) <33

//Smiily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0