Ola Svensson, the man with the blond hair <3

Jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig...
Det spelar ingen roll hur många gånger jag säger att jag saknar dig, saknar dig för mycket för att du ska förstå det...
Jag har inte haft det lätt i mitt liv...
*svårt sjuk som 3åring
*haft problem med ögonen sen 4 årsåldern
*inga vänner som fanns där på riktigt
*sjuk som 12 åring som fortfarande nu sitter i

Men med tanke på vad som hände mig den 18 april 2006, med tanke på att det kom in en person i mitt liv sm förändrade hela min tillvaro och min framtid så såg jag ett ljus i den mörka deprition som jag var i
Ljuset hette Ola och han tog fram det bästa hos mig och gjorde mitt liv värt att leva!!
Han har gett mig massa vänner som jag aldrig hittat om det inte var för honom! <3
Han är den bästa jag har, och att få se honom på riktigt är det bästa som finns!! <3
Lycka för mig stavas; O-L-A- <-3


Det är inte bara hans utseende som får mig att falla för honom, utan hans musik hade jag aldrig existerat idag!! Hans musik når enda in i hjärtat!!

Ola har visat dom bästa stunderna som kommer i ens liv, men jag har fått allt på 3 fantastiska år och jag hoppas det kommer fortsätta!! <3



Tack för ALLT ola!! The man with the blond hair! <3
-MINA ÖGON KOMMER ALLTID LE MOT DIG!!-
IDAG, IMORGON, FÖRALLTID!! <33

Peace Out!!

Puss o Kram!!
//Smiily (:

Kommentarer
Postat av: Leeniz

<3333333333333

2009-05-03 @ 14:06:12
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0