Klippt mig :)

 
Är riktigt nöjd med resultatet :D

Idag hade jag 3 lektioner, först teknik, gick la sådär...
sen hade jag so... suug på peters lektioner
sen hade jag biologi, hade redovisning på ecstasy, haha kuligt värre, men samtidigt intressant!!
Sen hade jag lunch, efter det fick jag dra hem :D men innan skulle jag bara snacka med roffe, han sa att det skulle vara ett medly på avslutningen, o fan va jag vill va med o sjunga :) och så frågade jag om jag skulle kunna lyckas med mvg, o då sa han, om du gör inlämningen, en snygg sådan, och sen sjunger på avslutningen då e det ingen tvekan om att jag uppnår mvg, då är det redan skrivet!!
så drar jag med amanda hem, sitter i TRE timmar med musiken, men är fortfarande inte klar ;P hahaha men ska den va snygg, så ska den :D hihihi och sen gick jag ner och klippte mig, aa ni ser ju lite av resultatet :D är riktigt nöjd iallafall :)
Aja, ska tyyp plugga hela helgen, men på annan ort... åker till värmland imorrn, kommer inte skriva fören tidigast på söndag :O men håll ut, jag ska uppdatera så fort jag kan <3 Puss hej <3

//smiily (:

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Söting!

2009-05-29 @ 00:14:40
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0