Vääästerås :D

Heeeej alla bloggfreaks, nu kommer en härlig uppdatering med det senaste som har hänt i mitt liv, jag har slutat nian... buuuuhuuuu :'( <3 rip broängens 93:or <3 menmen, vi fick en helt fantastisk kväll tillsammans <3 inget kan nånsin förändra min kärlek till dessa människor, lite smörigt, men ack så sant!! <3

Jag har mött killen med det stora K:et :D jag är helt jäkla förälskad och jag saknar honom jättemycket!!!

Just nu sitter jag i Västerås, hos malle <3 och typ gör ingenting... menmen...

Igår smsade micke mig o berättade att Jackson är död... :o liksom, mannen som gjorde sjukt bra musik, har dött... helt obegripligt!! 
 
Ola har kommit med en ny singel, sky´s the limit, asså jag är typ in love with that song!! :D <3 Ola har gjort det igen :D <3

menmen... nu vill jag ha frulle!!

Peace Out!!

//Smily(:


För att mannen har gjort det igen!!! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0