Mysigaste vecka eveeer!! :D<3

Halli Hallå bloggen :D
Nu ska jag berätta lite om den senaste veckan :)
Förra tisdagen kom Jonathan förbi och skulle bara stanna en natt var tanken, men han hade inga pengar på onsdagen så han fick stanna till torsdagen :D inte mig nåt emot.. hehe <3
när jag sen skulle lämna honom vid tåget på torsdagen så höll jag på att börja gråta, vi hade kommit varandra så nära på så få dagar att det skulle känas så.. ja, obehagligt att vara utan honom.. de e ju nu 4 veckor tills vi ses igen, men liksom det var typ 5 då, eller i alla fall 4 och en halv.. menmen, de skulle väl gå :P<3
i lördags åkte jag in till stan och träffade Monika, hade saknat henne jättemycket :D<3 vi snackade om massa saker och det var jättemys, sen fick jag frågan om det gick bra att Jonathan kom o sov över en natt, och jag svarade inte nej. han kom i söndags, damn, de e så skönt o vara med en människa som verkligen förstår mig, som vet vad jag vill och som jag har kommit nära på så kort tid, vi var ute och gick när klockan va typ halv tio och vi snackade om våra tidigare liv, innan vi träffades och han sa att innan han träffat mig så hade han haft det skit, och det var ju samma sak för mig, jag mådde ju skit innan jag träffade honom, jag grät och han tröstade mig, genom kramar o klappningar och fina ord, vi gick ner till ett skitfint ställe nere vid vattnet, och vi satt o mös och höll om varandra.. <3 okej, jag får detta att framstå som att vi vore tillsammans, men det är vi inte, men vi är inte långt ifrån, vi gillar varandra båda två och jag älskar att vara i hans närhet<3 så skulle jag åka o lämna honom vid tåget igår, igen, och det kändes bättre att lämna honom nu, hade inte lika många tårar i ögonen, men det kändes ju jobbigt ändå.. menmen, nu e det typ 4 veckor kvar tills vi ska mysa hemma hos honom.. med pizza o glass (a)  hahaha <3

Puss på er!!
//En lycklig Smiily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0