Min högstadietid vart inte som jag ville...direkt... here´s the story!!

Jag började i en klass, där jag inte kände nån... okej, nördkillarna då, men kul liksom..
Inte allt för lång tid in i sjuan fick jag upp ögonen för killen nummer 1... han var snygg, han verkade trevlig o han var rolig.. men efter att ha snackat med honom i kanske en vecka så blir han konstig, börjar kalla mig hora o massa annat... de var där allt började, helvetet, som skulle förändra hela mitt liv, men som jag inte visste då.. I slutet av sjuan hittade jag kille nummer 2, han var som den förra killen snygg, trevlig och var ganska rolig, jag gillade honom i kanske ett år, och tog kontakt med hans kompisar, men va vart fan inte bättre, dom berättade för honom om mina känslor och hånade oss öppet i skolan och i slutet av åttan så slår hans kusin mig, två gånger, i skolan, men va fan gjorde skolan åt saken? inte ett jäääkla skit!! ... i slutet av åttan hittade en människa, kille nummer 3, som betyder galet mycket för mig, och som förändrade allt!! men vi bråkade en del o han sa att om det är nån som ska lämna nån så ska det vara jag, han kommer inte lämna mig, men jag tog det inte så seriöst, menmen, vi slutade inte bråka och jag var SÅ nära att bara låta allt vara o bara dra, men han ville ha mig kvar.. fram och tillbaka försökte jag lämna honom men jag kom alltid tillbaka, han fick mig alltid att komma tillbaka. Nu senast i onsdags umgicks jag med honom, tre timmar i gröngräset, helt fantastiskt underbart <3 men sen på torsdagen vart jag lite tveksam till hur jag ville ha det, jag sa att jag ville lämna men då kom sanningen fram, he was in love with me, and he want the feelings back!! :o
But I already have one, and he knows it!!

Jag vet inte var jag ska ta vägen, jag älskar honom, men jag älskar honom inte på de sättet... jag vill inte såra honom mer än va jag redan gjort, men han hade sin chans men han tog den aldrig... :(

P&K // Smiily but now smiily got a sad face :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0