Katrineholm <3

Japp nu va jag här :)
Äntligen!!
Mamma och Emelie körde mig till flemingsberg runt tre, mit tåg gick 15.41...
Jag orkade inte böka med sittplats så jag stog upp hela resan, i EN TIMME OCH EN MINUT xD hahah
och konduktören sa att nää men du kan sitta ner, de finns platser, men de sket jag i xD hahaha
och när jag kom till katrineholm så var elina där och mötte mig :) FAAAAN VA JAG HAR SAKNAT DIG GUMMAN!!<33
Så GICK vi hem till henne och tyyp spelade singstar, åt mat var ute med hunden och sen spelade vi kort med Elinas lillasyster Agnes som vann på plump... jag förlorade :/ hahah dålig förlorare... hahaha
nu ligger Elina och läser bok o då tog jag tillfället i akt att sätta mig vid datorn, imorrn ska vi baka kladdkaka :)
ska försöka blogga varje dag nu :D <3

Peace Out!!

//smiily (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0