Jesper Flowermountain Blomberg, det bästa i mitt liv!! <3

Okej, allt med dig började i höstas, jag satt o kollade på idol o så dök du upp, som en ängel, jag röstade vidare dig hela kvalveckan men när sen första fredagsfinalen kom, åkte du ut.. jag var förstörd, bara gråt, som jag gör nu, när jag lyssnar på dom låtarna du har gjort om, asså du är den bästa människa jag har träffat!!
Jag älskar att vara i din närhet och när du sjunger vill jag bara lägga mig på marken och dö, det är så helvetes jäkla fint så jag vet inte vad, men fint e det iallafall

Tror inte att nån vet vad denna man betyder för mig, det är så jäkla mycket han har gjort som har förändrat mitt liv..
Denna man är den bästa individ som funnits EVER! He´s simply the best!! han är obeskrivlig och den människa jag aldrig kommer släppa! jag älskar dig Jesper!!

Annika <3 Jesper - IDAG, I MORGON OCH I ALL FRAMTID <33





Nej jag saknar honom absolut inte <33

Jesper, du är tamejfan bääääst!!! <33 Det finns inte många som är som du, du är unik!! <333

//Smiily (':
"mina ögon kommer alltid le mot dig, kan det begäras mer av mig?!"

Kommentarer
Postat av: Leeniz

aaaaaaaw underbart skrivet!

2009-04-06 @ 21:48:47
URL: http://leeniz.devote.se
Postat av: Malle

du borde skriva det där till honom! Jag tror han skulle tycka om det <3

2009-04-06 @ 21:52:38
URL: http://metrobloggen.se/juustdaance
Postat av: mikkiz

suuper fint skrivet gumman :)<33

2009-04-06 @ 21:53:28
URL: http://mikkiiiiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0