A moment like this! <3

Asså jag borde skrivit om detta tidigare men jag har inte riktigt haft tid eller vetat hur detta inlägg ska skrivas... det är lite speciellt... men här kommer det äntligen

I tisdags kväll klockan va kanske kvart över sju, jag sitter vid datorn, då danne plötsligt frågar om jag vill komma till ängen vid storvretsbadet, mogge vill det :)
Jag visste inte vad jag skulle tro, danne har lurat mig förr om jag säger så...
men jag ringer mogge och han VILL att jag kommer :)
Jag kollar ut en buss som verkar lämplig, jag hittar en som gick vid 20.00 o jag tog min jacka o drog typ x)
Jag smsade med Mikkiz och hon trodde mig inte, jag har ju lurat henne en del, men nu snackade jag sanning...
Men jag lovade att jag skulle ha kontakt med henne hela tiden!

så när jag kom till storvretsbadet så får jag ett sms av mogge, han blir lite sen, men han kommer :)
så efter ett tag så kommer dom och dom går ganska fort, men jag snabbar på och kommer snart ikapp dem och vi börjar snacka mobiler, morgan försöker lura på mig en bobil som han har hittat i skogen x) haha ALDRIG! sa jag x) haha
Sen typ sprang dom runt o fan, lekte alban... x) haha så sa morgan när han skulle pissa; ANNIKA sluta ta på danne!! x) jag ba; VAA? ursäkta unge man... jag rör honom inte x) haha
Sen typ stog vi o kollade hans mobil, då kom jag GANSKA nära... behöver jag säga mer?! haha jag höll honom i handen o vi höll tyyp armkrok :)<3 hehe men jag skulle bara se om han hade nåra p-rullar x) haha sen ringer mamma o säger att jag måste gå o morgan rycker till o typ skriker: NEEJ! jag ba; jag måste...
Då kände jag mig som mammas flicka.. som va tvungen att dra när klockan va nio... liks de kunde ha hänt nåt... men de gjorde det inte, tack vare att jag va tvungen att pysa... -.-
Men när jag hade börjat gå så kommer dom efter, morgan drar av sig tröjan o jag ber om att få se hans mage... (AA) haha jag fick de iaf :P haha o sen tyyp snor jag hans mössa o springer iväg, o såger att jag ska ha en puss, annars får han inte den tillbaka... haha men ingen puss här inte, en kram då? men nejnej, han har ju så kallad "kramfobi" HAHA de finns INGET som heter så... haha men jag kraamade honom typ, bara de att han inte hjälpte till x) haha elr va man nu säger.. x) haha Så började jag springa o han sprang efter så tog han tag i mig, NEEEJ tänkte jag.. nu känner han min mage... var ska detta sluta? FAAAN! men han höll kvar o verkade inte känna var han höll, elr så tyckte han om de... jag vat inte... sen så sa han att om de kommer en bil så ska du släppa, för annars kan det se ut som en våldtäkt.. men VÄNTA nu... vem höll i vem?! HAHA sen sa han att jag kunde få dansa med honom men då började han hoppa som värsta apan... xD haha men aja, de va väl en sorts dans.. xD haha...  jag hade en GRYMT härlig kväll!! <3 och jag vet inte vart detta leder, nåt jag vet helt säkert är att morgan inte vill tappa kontakten med mig, då skulle han inte vilja att jag skulle komma.. men det ville han ju :D o jag är glad för det (: Nu hoppas jag att vi kan ses flera gånger såhär, de va myys <33

Puss o TAAACK morgan <33

Peace Out!! <33

//Smiily (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0